26 7 / 2014

I have a huge crush on this guy right now!! Romain Bardet, a 23-year-old rider from France, but he looks like a high school kid! Someone said he looks like 9 years old. XDDD

Well it proves that i am a proud Shotacon!!!!

Tour de France is over tomorrow… I feel so sad… 

29 6 / 2014

Naruko-kun is calling…!

I WANNA JUMP ON HIM RIGHT NOW!! XDDD

Well, he is calling Onoda-kun… The one and only Onoda-kun for Naruko-kunnnnnn!!!!

NaruSaka! NaruSaka!!!!!

26 6 / 2014

Thank you all for liking the first part of my NaruSaka manga!

Soooo happy to see NaruSaka fans!! Yeah!

Here are the rest of the manga!  if you haven’t seen Part 1, click here:

Part I

Let me repeat that it could be a SPOILER to you if you haven’t read the manga up to vol. 32~33.

If you’re OK, please go ahead! Hope you enjoy it!

NaruSaka Forever!!!! <3

24 6 / 2014

I have just finished a NaruSaka manga and I’ve been a little hesitant about posting it here… 

Cuz the setting is around Yowapeda Vol. 32 ~33. If you don’t read manga, it could be a spoiler for you.

Also it seems like there aren’t many NaruSaka fans out there, but it’s really funny how I don’t feel excited at all at ImaNaru, ImaSaka, or MakiSaka. Oh well. What can I do about it, huh. I just love NaruSaka so much that I wrote this. Hope I find more NaruSaka fans out there!

Anyway, there are 13 pages, so I’ll break it into maybe two parts.

Again, a little SPOILER ALERT here.

If you are ok with it, please go ahead.

Sorry for my poor English though…

To be continued…

16 6 / 2014

Dantalion X William by request. XDDD
One of my Ameba blog friends asked me to write something of these two, which I love so dearly too!
The quality of anime Makai Ouji was not that great but I love to hear Terashima-kun and Eguchi-kun *icha icha* ing together!
Well… This manga is like &#8220;Ganbatte! Dantalion!&#8221;  Ha ha ha!

Dantalion X William by request. XDDD

One of my Ameba blog friends asked me to write something of these two, which I love so dearly too!

The quality of anime Makai Ouji was not that great but I love to hear Terashima-kun and Eguchi-kun *icha icha* ing together!

Well… This manga is like “Ganbatte! Dantalion!”  Ha ha ha!

12 6 / 2014

Revenge on Anime Yowapeda 35 Omake part!! Grrrrrr!
Yeah, how many times Anime has sent Onoda-kun and Imaizumi-kun on a date!? I AM FURIOUS!!
As a huge NaruSaka fan, I couldn&#8217;t just let this pass by me!! Urgh!!
My answer… Naruko-kun&#8217;s Kotori Himeno costly!! XDDD
Now Onoda-kun is crazy for Naruko-kun and they live happily ever after!!
The End.  ;D

Revenge on Anime Yowapeda 35 Omake part!! Grrrrrr!

Yeah, how many times Anime has sent Onoda-kun and Imaizumi-kun on a date!? I AM FURIOUS!!

As a huge NaruSaka fan, I couldn’t just let this pass by me!! Urgh!!

My answer… Naruko-kun’s Kotori Himeno costly!! XDDD

Now Onoda-kun is crazy for Naruko-kun and they live happily ever after!!

The End.  ;D

08 6 / 2014

"Omoni NAKASETE masu" XDDD

Yeah, literally that’s what I’ve been doing lately; “making Onoda-kun cry”!

Ha ha ha

I know for the fact that Onoda-kun and Naruko-kun are the same height, but I tend to make Onoda-kun look slightly up to Naruko-kun. My bad habit. Uke should be shorter than Seme. XD

Finally reaching at the climax of my NaruSaka manga!

5 more pages to go! 

Yaaaaay!

24 5 / 2014

The last pocky!!
I missed out on the Kiss Day 5/23 in Japan, but here it is!
Toudou&#8217;s Sleeping Climb sets on motion toward Maki-chan!! XDDD

The last pocky!!

I missed out on the Kiss Day 5/23 in Japan, but here it is!

Toudou’s Sleeping Climb sets on motion toward Maki-chan!! XDDD

21 5 / 2014

Ka ka ka!
I&#8217;ve been working on a 10+ pages NaruSaka manga now. Dunno what I&#8217;m gonna do with it but I just need to get this out so that I can move on to more intimate NaruSsaka stories. XDDD 
Gosh, I guess it&#8217;s been a while since I worked on manga of this length, and just now remembering how time consuming it is.
Well, first of all it took me a while to decide which application to use: Comic Studio or Clip Paint Studio.
Finally decided to use my old friend Comic Studio and it was a good idea I think. I still remember many tools and tricks. Clip Paint Studio is very capable but because it&#8217;s being an all rounder, files tend to get really heavy&#8230;
Anyway, I&#8217;m having so much fun drawing Naruko kun and Onoda kun now!! Here is Naruko kun&#8217;s big smile for Onoda kun which I drew last night! Kya&#8212;&#8212;!!

Ka ka ka!
I’ve been working on a 10+ pages NaruSaka manga now. Dunno what I’m gonna do with it but I just need to get this out so that I can move on to more intimate NaruSsaka stories. XDDD
Gosh, I guess it’s been a while since I worked on manga of this length, and just now remembering how time consuming it is.
Well, first of all it took me a while to decide which application to use: Comic Studio or Clip Paint Studio.
Finally decided to use my old friend Comic Studio and it was a good idea I think. I still remember many tools and tricks. Clip Paint Studio is very capable but because it’s being an all rounder, files tend to get really heavy…
Anyway, I’m having so much fun drawing Naruko kun and Onoda kun now!! Here is Naruko kun’s big smile for Onoda kun which I drew last night! Kya——!!

05 5 / 2014

NaruSaka on a rainy day.

Last week when it began raining on the way back home, this little story came to my mind. ^///^

These two are so cute together!!!

NaruSaka BANZAI!!